fbpx

RECEPCIÓ-GYÓGYÁSZAT:
+36 52 360 366

Image Alt
  /  Általános Szolgáltatói Feltételek

ÁLTALÁNOS SZOLGÁLTATÓI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szolgáltatói Feltételek szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének és szolgáltatásaink igénybevételét.

Az egyedi feltételek az adott utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, vendégekkel stb. megkötött külön Szolgáltatási szerződésben, Együttműködési megállapodásban kerülnek rögzítésre.


1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

  • név: Fundus Invest Kft.
  • székhelye: 4200 Hajdúszoboszló, József Attila u. 5-7. sz.
  • cégjegyzékszáma: 22990136-2-09
  • adószám: 22990136-2-09
  • képviseli: Czene Éva ügyvezető
  • telefon: +36 52 360 366
  • Fax: +36 52 362 059
  • e-mail: info@hoteldelibab.hu


2. SZERZŐDŐ FÉL

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a vendég a szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képvisel-e a vendéget.


3. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

  • a szolgáltatás megrendelése

A megrendelést minden esetben írásban (telefax, e-mail, stb.) kell megküldeni a szálláshelynek. A szálláshely elérhetőségei a szálláshely kiadványaiban, a szálláshely saját prospektusain, valamint a https://hoteldelibab.hu/ honlapon találhatók.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, program) pontos megnevezését.
A megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szálláshellyel, hogy a Vendég megrendelése a szálláshely mely épületére, milyen kategóriájú és típusú szobára vonatkozik.
A szálláshely minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mail).

A Szerződés a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre és így írásban megkötött szerződésnek minősül.

Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

  • az ajánlatok érvényessége

A Fundus Invest Kft. ajánlatai – a Napi szobaárak kivételével – csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.

  • a szolgáltatás lemondása

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szálláshelyet.

A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.


4. LEMONDÁSI FELTÉTELEK

Minden egyéni szobafoglalás:

  • amely nem ünnepi vagy kiemelt időszakra szól kötbérmentesen lemondható az érkezést megelőző 7. napig.
  • ünnepi vagy kiemelt időszakra szóló foglalások az érkezést megelőző 14. napig mondhatók le kötbérmentesen
  • szilveszteri csomaggal történt foglalások az érkezést megelőző 30. napig mondhatók le kötbérmentesen
  • A lemondási határidőn belül történő lemondás vagy a Vendég lemondás nélküli meg nem érkezése (no show) esetében szállodánk a befizetett előleget kötbérként kezeli, illetve bankkártya garancia esetében az előleg összegével a bankkártyát megterheli.
  • A lemondási feltételek lemondási határidőn belül történő foglalások esetében is érvényesek.

Csoportos foglalások (min. 10 fő) az érkezést megelőző 21. napig mondhatók le kötbérmentesen, kivéve szilveszteri csomagfoglalások. Az érkezést megelőző 21. napon belül történő lemondás vagy a Vendég lemondás nélküli meg nem érkezése (no show) esetében szállodánk a befizetett előleget kötbérként kezeli, illetve bankkártya garancia esetében az előleg összegével a bankkártyát megterheli.

Lemondási határidőn belüli foglalás esetén kötbérmentes lemondásra nincs lehetőség.

  • a szálláshelyre történő érkezés-távozás

Szobáink az érkezés napján 15.00 órától állnak Vendégeink rendelkezésére, elutazás napján 11.00 óráig kell elhagyni azokat. Korai érkezés és késői elutazás foglaltság függvényében, a szállodával történt előzetes egyeztetést követően, térítés ellenében lehetséges. Ez alól kivétel a Húsvét, a nyári főszezon (07.01.-08.31.) és az év végi ünnepi, december 20 és január 01. közötti időszak, amikor a magas foglaltság miatt korai érkezés és késői utazás nem lehetséges!

KORAI ÉRKEZÉS DÍJAI:

FULL szoba elfoglalás reggel 7.00 óra előtt előző éjszakára vonatkozó teljes szobaár
STANDARD szoba elfoglalás 07.00 – 10.00 óra között 7 500 Ft / szoba
LIGHT szoba elfoglalás 10.00 – 13.00 óra között 5 000 Ft / szoba

KÉSŐI ELUTAZÁS DÍJAI:

FULL szoba és wellness használat 21:30-ig 13 000 Ft/ szoba*
STANDARD szoba és wellness használat 18:00-ig 7 500 Ft / szoba
LIGHT szoba és wellness használat 15:00-ig 5 000 Ft / szoba

 

* Kivéve főszezonban (07.01 – 08.31.), illetve ha a szálloda foglaltsága eléri vagy meghaladja a 80%-ot, ilyenkor a teljes, egy éjszakára vonatkozó ár kerül felterhelésre.

 

5. FIZETÉSI FELTÉTELEK, GARANCIA

A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is. A Szolgáltató jogosult az általa nyújtott szolgáltatások esetében részszámlát is kiállítani.

A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének biztosítékaként igényelhet előleget a megrendelt szolgáltatások teljes egészére.

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke az alábbi módokon fizethető:

  • átutalással,
  • online bankkártyás fizetéssel a szálloda foglalási felületén keresztül. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok szállodánkhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a hatályos jogszabályoknak megfelelően Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya).

SZÉP kártyával történő fizetés abban az esetben lehetséges, ha a kártya tulajdonosa is a helyszínen tartózkodik. Amennyiben a SZÉP kártya nem a szállást igénybe vevő nevére szól és a kártya tulajdonosa nem tartózkodik a helyszínen a kártyát nem áll módunkban elfogadni! SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálláshely kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratának bemutatását. Ezúton is köszönjük szíves megértését.

Szálláshelyünkön a következő SZÉP kártyákkal fizethet: OTP, K&H és MKB

A Fundus Invest Kft. fenntartja a jogot, hogy a vendég által megrendelt szálláshelyi szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor a szálláshely fizetési garanciát kérjen.
Átutalás esetén – amennyiben a szálláshellyel, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt az illetékes szálláshely bankszámláján jóváírni.

SZÁMLÁZÁS, ELŐLEGBEFIZETÉS

Bank neve Raiffeisen Bank
Számlaszám – HUF 12052705 – 01242380 – 00100007
Számlaszám – EUR 12052705 – 01242380 – 00200004
IBAN EUR HU81 1205 2705 0124 2380 0020 0004
SWIFT UBRTHUHB

Kérjük, hogy átutaláskor a megjegyzés rovatban a visszaigazoláson szereplő foglalási számot tüntesse fel!

Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy végszámlát kizárólag az előlegszámlával azonos névre és címre tudjuk kiállítani! Amennyiben tartózkodásáról cégnévre kiállított számlát szeretne, azt már foglaláskor jelezze Kollégáinknak és az előlegszámla kiállítását is cégnévre kérje.


6. GARANCIA

Foglalás esetén szállodánk minden esetben kéri a foglalás garantálását előlegfizetéssel vagy bankkártya adatokkal.

Egyéni foglalások esetében:

  • normál csomagok foglalása esetében a foglalás értékének 30%-a
  • ünnepi csomagoknál és kiemelt időszakban a foglalás értékének 50 %-a
  • szilveszteri csomagoknál a foglalás értékének 100%-a
  • előlegbekérő levél alapján átutalással a megrendeléstől számított 7 napon belül.
  • 7 napon belüli megrendelés esetén legkésőbb az érkezést megelőző munkanap 16.00 óráig.

Utazási Iroda esetében az előleg mértéke a foglalás jutalékkal csökkentett értékének 100%-a. A szálláshely írásos visszaigazolása akkor lép érvénybe, ha az előlegbekérő levélen megadott időpontig a kért előleg megérkezik.

Az érkezés napján történő szobafoglalás esetén a foglalás teljes értékét érkezéskor, a szoba elfoglalása előtt előre kell rendezni szállodánk recepcióján.


7. ÁRAINK

A Fundus Invest Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t.

Az árak nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót (IFA), melynek mértéke 2024-ben 600 Ft /fő /éjszaka és 18 éves kortól fizetendő a szolgáltatás helyszínén, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Fundus Invest Kft. külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”.

A Fundus Invest Kft. az árváltozás jogát fenntartja.
Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálláshely a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálláshely árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Fundus Invest Kft. honlapján https://hoteldelibab.hu/ található.

Amennyiben a hatályos Áfa törvényben rögzített adómértékben változás történik, áraink előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak.

A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása esetén, rendezvények foglalása esetén, illetve több mint 5 szoba (csoportos) foglalása esetén a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket, illetve felárat állapíthat meg.


8. PANZIÓS ELLÁTÁS

Félpanziós ellátásunk büféreggelit és büfévacsorát tartalmaz. Szállodánk fenntartja a jogot, hogy alacsonyabb kihasználtságú időszakokban a szállóvendégek létszámától függően (jellemzően 30 fő alatt) a félpanziós vacsorát szűkített étlapról történő választással, 3 fogásos menü keretében biztosítsa.

REGGELI
Hétköznapokon:  I. turnus: 07:00 – 08:30 ● II. turnus: 08:30 – 10:00 ● Panziós étterem ● szobaárban foglalat félpanzió keretén belül
Hétvége, kiemelt időszakok, ünnepnapok: I. turnus: 07:30 – 09:15 ● II. turnus: 09:15 – 11:00 ● Panziós étterem ● szobaárban foglalat félpanzió keretén belül

EBÉD
Minden nap: 12:30 – 15:00 ● Panziós étterem ● a’la carte ● étlap szerinti árakon

VACSORA
Minden nap:  I. turnus: 18:00 – 19:30 ● II. turnus: 19:30 – 21:00 ● Panziós étterem ● szobaárban foglalat félpanzió keretén belül

 

9. EGYEDI SZOLGÁLTATÁSOK

a) Gyermekkedvezmények, családi elhelyezés:

Szálláshelyünk szobái nem pótágyazhatók!

Családok részére összenyitható Classic és Classic erkélyes szobáinkban tudunk elhelyezést biztosítani.

0 – 2,99 éves Szülőkkel közös szobában, kiságyban INGYENES
3 – 9, 99 éves 50 % kedvezmény a felnőtt árakból
10 – 13,99 éves 30 % kedvezmény a felnőtt árakból
14 éves kor felett A felnőtt árakkal megegyező

b) Kutya (max. 15 kg)

A szálloda kijelölt, parkettás Classic és Classic erkélyes szobáiba kistestű kutyát (max. 15 kg-ig) a Vendég felügyeletével, térítés ellenében (4 000 Ft/ kisállat/ éjszaka) bevihető. Az állatok a közös helyiségeket a többi szállóvendég nyugalmát nem zavarva, kizárólag a szállodai szoba megközelítéséhez használhatják. Egyéb helyiségeit, úm. étterem, sörbár, wellness teljes területe, fitneszterem még a Vendég felügyelete mellett sem látogathatják! A Vendég teljes körűen felelős a behozott állat által esetlegesen okozott károkért. A szálloda vezetősége fenntartja a jogot, hogy ha úgy ítéli meg, hogy a behozott kisállat zavarja a szálloda rendeltetésszerű üzemeltetését vagy a többi szállóvendég nyugalmát, akkor megtagadhatja a kisállat további, szállodában történő elhelyezését.

c) Parkolás

A szálloda előtt utcai, nyitott, nem őrzött parkoló vehető igénybe. A parkolóhelyek korlátozott számban állnak rendelkezésre (kb. 80 db) és előre foglalás nem lehetséges. Kérjük, vegye figyelembe, hogy kiemelt időszakokban (ünnepi hétvégék, nyári hónapok) gyakran csak a szállodától mintegy 100 – 400 méterre található szabad parkoló a Városba érkező nagyszámú Vendég miatt.

d) Gyógyászati szolgáltatások

A szállodában igénybe vett gyógyászati szolgáltatások esetében a hatályos jogszabályoknak megfelelő térítési díj fizetendő.


9. REKLAMÁCIÓ

A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történő elutazást követően megszűnik.
A szálloda a panaszokat öt napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.


10. A SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE

A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

  • a vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott szobát, illetve a létesítményt,
  • a vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottjaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy kábítószer befolyása alatt áll, fenyegető, sértő vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
  • a Vendég fertőző betegségben szenved,
  • a Szerződő fél nem teljesíti határidőben a szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét


11. A VENDÉG BETEGSÉGE, HALÁLA

  • Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
  • A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.


12. SZERZŐDŐ FÉL JOGAI, KÖTELEZETTSÉGEI

A szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét határidőben kiegyenlíteni.

A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálláshely vendéglátóegységeibe.


13. SZOLGÁLTATÓ JOGAI, KÖTELEZETTSÉGEI

Szolgáltató jogosult a vendég által igénybe vett, megrendelt szolgáltatások ellenértékének megtérítésére.

Szolgáltató köteles a megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, standardok szerint teljesíteni.


14. KÁRTÉRÍTÉS

A szálláshely az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel.

Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette vagy a megőrzésre átvételt megtagadta.

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltatónak, alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.

A vendég mindazon károkért felelős, amelyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég vagy kísérője vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.


15. TITOKTARTÁS

A Szolgáltató az Adatkezelési Szabályzatban meghatározottak szerint jár el.


16.
VIS MAJOR

Olyan ok, vagy körülmény esetén (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely fél mentesül a Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.


17. A FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a helyi törvény rendelkezései az irányadók. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

 AKTUÁLIS AJÁNLATOK